سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس

سالن های کنفرانس محیطی برای گردهمایی و یا نشست هایی برای گفت و شنود با تعداد نفرات محدود می باشد عموم سازمان ها و ادارجات و همچنین دانشگاه ها و مراکز صنعتی و کارخانجات جهت به شور و مشورت گذاشتن مطالب خود از این گونه سالن ها استفاده می نمایند .

تنوع تجهیزات و نوع کاربری در این سالن ها متفاوت بوده و بنا به نیاز سازمان ها طراحی و اجرا می گردد. بعضی از سالن ها قابلیت های محدود و بعضی دیگر حداکثر امکانات را دارند از مهم ترین تجهیزات صوتی و تصویری در سالن های کنفرانس می توان به میکروفون و سیستم کنفرانس اشاره نمود.

تمامی سیستم های کنفرانس در دو قالب آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید می گردد . در سیستم کنفرانس آنالوگ تنها قادر به افزایش صدای گوینده خواهید بود اما در سیستم های کنفرانس دیجیتال جدا از افزایش صدای گوینده قابلیت هایی نظیر : تصویر برداری اتوماتیک و یا AUTO TRACKING ، قابلیت رأی گیری ، قابلیت نوبت دهی به نفرات شرکت کننده و همچنین با افزایش تجهیزات مازاد می توان صدا و تصویر دریافتی از سیستم تصویر برداری اتوماتیک را به نقاط دیگر ارسال نمود .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.