سیستم کنفرانس ایرانی

سیستم کنفرانس ایرانی

در کشورمان ایران مجموعه های فعال فراوانی  در زمینه ارائه خدمات تجهیزات کنفرانسی وجود دارند که به عنوان تامین‌کننده این تجهیزات در زمینه برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و جلسات فعالیت می‌کنند. این مراکز با توجه به نیاز مشتریان، خدمات متنوعی ارائه میدهند.

اما در این قسمت میخواهیم با اولین تولید کننده سیستم های کنفرانس ایرانی بیشتر آشنا شویم در ابتدا شرکت آوا صدای پژواک (صامع) در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات صوتی و کمک به صنایع الکترونیک پا به این عرصه گذاشت

در شروع فعالیت صامع، تولید محصولات صوت عمومی و سیستم پیجینگ را با برند صامع آغاز کرد در ادامه در سال ۱۳۸۵ اولین سیستم  کنفرانس ایرانی را با نام تجاری صامع تولید و به بازار عرضه نمود  شرکت آوا صدای پژواک در حال حاضر دارای نمایندگیهای فعال و عاملین فروش در تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران میباشد می توان گفت تفاوت اصلی صامع و برندهای دیگر در نوع ضمانت محصولات و کیفیت میباشد برند صامع تنها برندی است که محصولات خود را با ضمانت تعویض و خدمات ۱۰ سال پس از فروش ارائه میکند.

قیمت سیستم کنفرانس

قیمت سیستم های کنفرانس می‌تواند بسیار متنوع باشند و به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله اندازه و مشخصات اتاق کنفرانس، تعداد شرکت‌کنندگان مداوم، ویژگی‌های فنی سیستم، نوع تجهیزات صوتی و تصویری، و برندهای مختلف. همچنین، این قیمت ممکن است شامل هزینه نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز شود. کیفیت تجهیزات سالن کنفرانس یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت سیستم های کنفرانس میباشد همچنین امکانات استفاده شده در محصولات موجب تنوع قیمت محصولات کنفرانسی می گردد. بهترین روش برای بررسی قیمت ، مشخص کردن نیاز های سالن کنفرانس میباشد بنا به نیازها قیمت محصولات متفاوت است الزاماً خرید آخرین مدل‌های تجهیزات کنفرانسی اهمیت ندارد بلکه تجهیزاتی که نیازهای یک سالن را برطرف می کند حائز اهمیت است. مجموعه صامع  با دریافت مناسب ترین هزینه، شرایطی را فراهم نموده تا هزینه های دریافتی با سطح کیفی و تخصصی خدمات تناسب داشته باشد.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.